Co kryje się pod pojęciem SEO?

SEO to Search Engine Optimization. Czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych. Dostosowanie i zmiana strony internetowej tak, aby była ona bardziej atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek.

To ostatnie z kolei są systemem, który analizuje strony, sprawdzając ich zgodność z regułami wyszukiwarek. Google i Yandex mają różne. I obie firmy nie powiedzą od czego zależy pozycja strony w wyszukiwarce.

A pozycjonowanie w wyszukiwarkach jest właśnie jednym z głównych powodów, dla których SEO jest w ogóle stosowane w agencji marketingowej Wrocław i dlaczego kładzie się na to tak duży nacisk.

Elementy składowe SEO

Istnieją trzy kluczowe punkty, które stanowią podstawę dobrego SEO. Czyli SEO, które rozwiązuje podstawowe cele stawiane przez webmasterów i agencję marketingową Wrocław.

Są to:

Ruch wysokiej jakości. Czyli przyciąganie realnych osób zainteresowanych odwiedzaną stroną. Ci, którzy mogą osiągnąć zysk. Ale nie boty i przypadkowi przechodnie, którzy szukali postaci historycznej i trafili na stronę np. cukierni.

Natężenie ruchu. Rentowność strony internetowej jest często zbyt ściśle powiązana z liczbą osób, które mogą ją odwiedzić. I nie ma znaczenia, czy chcesz zarabiać na kliknięciach w reklamy, czy na sprzedaży jakiegoś towaru. Nawet w przypadku sklepów internetowych, duża liczba odbiorców jest bardzo ważna.

Organiczne. To znaczy, przyciąganie ludzi bez pomocy reklamy. Musisz zrobić stronę nawet bez partnerstwa z Google, aby dostać się na wysokie pozycje. Wtedy wyszukiwarka za darmo przyprowadzi nowych ludzi na stronę redMustangu. I to jest dodatkowy zysk dla właściciela strony poprzez zmniejszenie budżetu reklamowego.

Wszystko to osiąga się poprzez podniesienie pozycji w wyszukiwarkach (tzw. wejście na szczyt). To z kolei osiągane jest poprzez inteligentną optymalizację pod kątem wyszukiwarek, z uwzględnieniem ich wymagań oraz wymagań odbiorców.